توضیحات
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف فرعی اهمیت تحقیق سؤالات تحقیق
سؤال اصلی تحقیق
سؤالات فرعی تحقیق
متغیرها
انواع متغیرها
تعریف عملیاتی متغیرها
تعریف مفهومی متغیرها
روش تحقیق
قلمرو تحقیق
محدودیتها و مشکلات تحقیق
فصل دوم مطالعات نظری
مقدمه
آموزش ابتدائی
برنامهریزی درسی در آموزش ابتدائی
برنامه درسی
تعریف برنامهی درسی
برنامهی درسی به عنوان فهرست رئوس مطالب
برنامهی درسی بهعنوان محصول
برنامهی درسی بهعنوان فرایند
طراحی برنامهی درسی
الگوی مبتنی بر موضوعات درسی مدون بهعنوان منبع اطلاعاتی
الگوی مبتنی بر دانشآموز به عنوان منبع اطلاعاتی
الگوی مبتنی بر جامعه به عنوان منبع اطلاعاتی
سایر طرحهای برنامهی درسی
تحلیل محتوای کتابهای درسی
تحلیل محتوای توصیفی
تحلیل محتوای ارتباطی رسانههای آموزشی
تحلیل محتوای استنباطی رسانههای آموزشی
تعریف یادگیری
تغییر یادگیری در مراحل رشد
آیا یادگیری به تقویت وابسته است؟
نظریه نگرش در یادگیری
فرایندهای زیستی، شناختی و عاطفی ـ اجتماعی
فرایندهای زیستی
فرایندهای عاطفی ـ اجتماعی
الگوی رشدبا توجه به دورههای حیات
تغییرات مؤثر بر فرایند رشد
رشد روانی اجتماعی
ویژگیهای عاطفی، شناختی و حرکتی کودکان ساله
ویژگیهای عاطفی کودکان ساله
ویژگیهای شناختی کودکان ساله
ویژگیهای حرکتی کودکان ساله
تفکر
کارکردهای اصلی تفکر
راهبردهای تفکر
اعمال و کارکردهای شناختی
اعمال و کارکردهای فراشناختی
انگیزه طبقهبندی بلوم از اهداف آموزشی
حوزهی شناختی
حوزهی عاطفی
حوزهی روانی ـ حرکتی
اصول حاکم بر برنامهی درسی فارسی در دورهی ابتدائی
اهداف مشترک برنامهی درسی فارسی با دیگر بررنامههای درسی
هدفهای کلی بنامهی درسی فارسی در دورهی ابتدائی
فلسفهی وجودی ماهیت و ساختار مادهی درسی
اهداف کلی برنامهی درس فارسی پایههای چهارم، پنجم و ششم
پیشینهی تحقیق
سوابق مرتبط
فصل سوم روش شناسی تحقیق
مقدمه
روش تحقیق نوع تحقیق با توجه به هدف
روش
جامعه آماری
طرح تحقیق و تعیین طبقات تحلیل
طبقهبندی محتوا براساس مهارتهای شناختی
ابزار جمعآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل دادهها
اعتبار و پایایی
روشهای آماری
فصل چهارم ـ تجزیه و تحلیل یافتههای تحقیق
مقدمه
ارائه توصیفی یافتهها
تحلیل پرسشهای تحقیق
فصل پنجم ـ نتیجهگیری و پیشنهادات
مقدمه
خلاصه تحقیق
بحث و نتیجهگیری
سؤالات تحقیق و نتایج آنها
محدودیتها
پیشنهادهای کاربردی
پیشنهادهای تحقیقاتی آینده
ضمائم
منابع و مآخذ
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.