توضیحات
فصل اول کلیات پژوهش
۱-۱٫ مقدمه
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ هدفهای تحقیق
۱-۳-۱٫ اهداف کلی
۱-۳-۲٫ اهداف جزئی
۱-۴٫ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۵٫ سؤال ها یا فرضیه های تحقیق
۱-۵-۱٫ فرضیه اصلی
۱-۵-۲٫ فرضیه های فرعی
۱-۶٫ تعریف مفاهیم مطرح شده در سؤال ها یا فرضیه های تحقیق
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه
۲-۱٫ مبانی نظری
۲-۱-۱٫ تعریف مدیریت
۲-۱-۲ . مدیریت کلاس
۲-۱-۲-۱٫ سبک های مدیریت
۲-۱-۲-۲٫ سبک مدیریت مداخله گرا
۲-۱-۲-۳٫ سبک مدیریت غیر مداخله گرا
۲-۱-۲-۴٫ سبک مدیریت تعامل گرا
۲-۱-۳٫ یادگیری خود تنظیمی
۲-۱-۴٫ پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۴-۱٫ اهمیت پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۴-۲٫ اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از لحاظ کاربردی
۲-۱-۴-۳٫ اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از نظر کارآیی نظام آموزشی
۲-۲٫ مبانی تجربی
۲-۲-۱٫ تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۲-۲٫ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
۲-۳٫ جمع بندی کلی نظریه ها و تحقیقات
فصل سوم روش پژوهش
مقدمه
۳-۱٫ نوع تحقیق
۳-۲٫ متغیرهای مورد بررسی
۳-۳٫ جامعه آماری
۳-۴٫ حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۵٫ ابزارهای تحقیق
۳-۶٫ روایی و پایایی ابزار سنجش
۳-۶-۱٫ روایی
۳-۶-۲٫ پایایی
۳-۷٫ شیوه های جمع آوری اطلاعات
۳-۸٫ روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم یافته های پژوهش
مقدمه
۴-۱: توصیف شاخص های دموگرافیک (بررسی ویژگی های عمومی):
۴-۱-۱ : وضعیت جنسیت آزمودنی ها :
۴-۱-۲: وضعیت میزان تحصیلات:
۴-۲: وضعیت متغیرهای تحقیق
۴-۲-۱: نوع مدیریت کلاس اساتید :
۴-۲-۲: نمره های مدیریت کلاس اساتید:
۴-۳: بررسی فرضیه های تحقیق:
۴-۳-۱: بین سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی دانشجویان رابطه وجود دارد
۴-۳-۲:بین سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.
۴-۳-۳: بین یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.
۴-۳-۴: بین سبک مدیریت تعاملی کلاس با یادگیری خودتنظیمی دانشجویان رابطه وجود دارد.
۴-۳-۵: بین سبک مدیریت تعاملی کلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.
۴-۳-۶: بین مدیریت کلاس اساتید مرد و زن تفاوت وجود دارد.
۴-۳-۷: بین مدیریت کلاس اساتید در رده های مختلف میزان تحصیلات تفاوت وجود دارد.
۴-۳-۸: بین یادگیری خودتنظیمی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد.
۴-۳-۹: بین پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد.
۴-۳-۱۰: مدیریت کلاس اساتید و یادگیری خودتنظیمی می توانند پیشرفت تحصیلی دانشجویان را پیش بینی کنند.
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ توضیح و تبیین نتایج
۵-۲-۱ فرضیه نخست ) سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی رابطه دارد.
۵-۲-۲ فرضیه دوم) سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد.
۵-۲-۳ فرضیه سوم) یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد.
۵-۲-۴ فرضیه چهارم) بین سبک تعامل گرا با یادگیری خودتنظیمی رابطه وجود دارد.
۵-۳ پیشنهادهای کاربردی
۵-۴ پیشنهادهای پژوهشی
۵-۵ محدودیت های پژوهش
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.