توضیحات
فصل اول: مقدمه
مقدمه
موضوع پژوهش
هدف پژوهش
پرسش ها وفرضیه های پژوهش
ساختارپژوهش
تعریف اصطلاحات ومفاهیم تخصصی
فصل دوم: مبانی نظری وپژوهشی
مقدمه
مبانی نظری
استعاره
دیدگاه های مرتبط با استعاره
دیدگاه کلاسیک
دیدگاه رمانتیک
دیدگاه کاربرد شناختی
دیدگاه زبان شناسی
دیدگاه معنی شناسی شناختی
یادگیری
نظریه های یادگیری
نظریه های رفتارگرایی
نظریه شرطی سازی کلاسیک پاولف
نظریه شرطی سازی کنشگر اسکینر
نظریه های شناختی
نظریه رشد ذهنی پیاژه
نظریه گشتالت
نظریه یادگیری معنادار
نظریه پردازش اطلاعات
نظریه یادگیری ساختگرایی
آموزش وتفاوت آن با یادگیری
نظریه های آموزشی
نظریه فعالیت
نظریه روان شناختی
روش های تدریس
روش های تدریس سنتی
روش استقرایی
روش قیاسی
روش سخنرانی
روش حفظ کردن وبیان کردن
روش سقراطی
روش های تدریس جدید
روش دالتن
روش مونته سوری
روش پروژه
روش بازی
روش دکرولی
روش واحدکار
روش آموزش استعاری
پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش اجرای پژوهش
مقدمه
متغیرهای پژوهش
متغیر مستقل
متغیر وابسته
نوع مطالعه و روش نمونه گیری
آزمودنیهای پژوهش
ابزارهای پژوهش وچگونگی گردآوری دادهها
مراحل آموزش استعاری
روال اجرای آموزش استعاری
تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه
توصیف دادهها
توصیف دادههای آزمون اول
توصیف دادههای آزمون دوم
توصیف دادههای آزمون سوم
توصیف دادههای آزمون چهارم
توصیف دادههای آزمون پنجم
توصیف دادههای آزمون ششم
توصیف دادههای آزمون هفتم
توصیف دادههای آزمون هشتم
توصیف دادههای آزمون نهایی
تجزیه وتحلیل دادهها
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.