توضیحات
فصل اول: طرح کلی پژوهش
- مقدمه.
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- متغیرهای اساسی پژوهش.
۱-۵- اهداف پژوهش
۱-۵-۱- هدف کلی
۱-۵-۲- اهداف جزئی.. ۱-۶- فرضیه های پژوهش
۱-۷- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- تعریف مفهومی صفات شخصیت
۱-۷-۲- تعریف عملیاتی صفات شخصیت
۱-۷-۳- تعریف مفهومی سبک های دلبستگی
۱-۷-۴- تعریف عملیاتی سبک های دلبستگی
۱-۷-۵- تعریف مفهومی راهبردهای شناختی تنظیم هیجان..
۱-۷-۶- تعریف عملیاتی راهبردهای شناختی تنظیم هیجان…
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- پیشینه نظری
۲-۲-۱- تنظیم هیجان
۲-۲-۱-۱- مبانی هیجان.
۲-۲-۱-۲- تعاریف هیجان و نظریات مرتبط با آن..
۲-۲-۱-۳- ابعاد هیجان..
۲-۲-۱-۴- تعاریف مختلف تنظیم هیجان
۲-۲-۱-۵- انواع روش های تنظیم هیجان
۲-۲-۱-۶- فرآیندهای مؤثر در تنظیم هیجانات.
۲-۲-۱-۷- انواع استراتژی های هیجان از نظر گارنفسکی و همکاران
۲-۲-۱-۸- انواع استراتژی های تنظیم هیجان از نظر سایر نظریه پردازان.
۲-۲-۱-۹- نظریه های تنظیم هیجان
۲-۲-۱- ۱۰- تنظیم هیجان و تمایز آن با سبک های مقابله
۲-۲- ۱۱-۱- پیامد تنظیم مؤفق هیجانات
۲-۲-۱۲-۲- پیامد تنظیم نامؤفق هیجانات
۲-۲-۱۲- شخصیت
۲-۲- ۱۲-۱- تعریف شخصیت.
۲-۲-۱۲-۲- عوامل تعیین کننده شخصیت
۲-۲-۱۲- ۳- رویکردهای اصلی شخصیت..
۲-۲-۱۲-۳-۱- رویکرد روان تحلیل گری
۲-۲-۱۲-۳-۲- رویکرد رفتار گرایی
۲-۲-۱۲-۳-۳- رویکرد شناختی
۲-۲-۱۲-۳-۴- رویکرد انسان گرایی
۲-۲-۱۲-۳-۵- رویکرد صفات.
۲-۲-۱۲-۴- نظریه های شخصیت
۲-۲-۱۲-۴-۱- نظریه بقراط
۲-۲-۱۲-۴-۲- نظریه آلپورت.
۲-۲-۱۲-۴-۳- نظریه کتل.
۲-۲-۱۲-۴-۴- نظریه آیزنک
۲-۲-۱۲-۴-۵- نظریه رابرت مک کری و پل کاستا
۲-۲-۱۲-۴-۵- ۱- تاریخچه ای از پنج عامل بزرگ
۲-۲-۱۲-۴-۵-۲- تفسیر ابعاد نظریه شخصیتی مک کری و کاستا.
۲-۲-۱۲-۴-۶- نظریه ابن سینا
۲-۲-۱۳- دلبستگی
۲-۲-۱۳- ۱- تعاریف دلبستگی
۲-۲-۱۳-۲- تفاوت دلبستگی با وابستگی
۲-۲-۱۳-۳- اصول نظریه دلبستگی
۲-۲-۱۳-۴- مراحل دلبستگی.
۲-۲-۱۳-۵- مبنای نظری دلبستگی
۲-۲-۱۳-۵-۱- نظریه های دلبستگی
۲-۲-۱۳-۵-۲- نظریه روان تحلیل گری فروید
۲-۲-۱۳- ۵-۳- نظریه آنافروید
۲-۲-۱۳-۵-۴- نظریه اریکسون.
۲-۲-۱۳-۵-۵- نظریه یادگیری
۲-۲-۱۳-۵-۶- نظریه کردارشناسی..
۲-۲-۱۳-۵-۷- نظریه شناختی
۲-۲-۱۳-۵-۸- نظریه آدلر
۲-۲-۱۳-۵-۹- نظریه اشپیتز
۲-۲-۱۳-۵- ۱۰- نظریه ماهلر
۲-۲-۱۳-۵-۱۱-نظریه ملانی کلاین
۲-۲-۱۳-۵-۱۲- نظریه کارن هورنای
۲-۲-۱۳-۵-۱۳-نظریه هارلو
۲-۲-۱۳-۵-۱۴- نظریه دونالد وینی کات
۲-۲-۱۳-۵-۱۵- نظریه سالیوان
۲-۲-۱۳-۵-۱۶- نظریه مازلو
۲-۲-۱۳-۵-۱۷- نظریه دلبستگی بالبی
۲-۲-۱۳-۶- انواع سبک های دلبستگی(سه گانه) در کودکان
۲-۲-۱۳-۷- دلبستگی نوجوانان
۲-۲-۱۳-۸-۱- دلبستگی بزرگسالان
۲-۲-۱۳-۸-۲- سبک های سه گانه دلبستگی بزرگسالان
۲-۲-۱۳-۹- تفاوت دلبستگی بزرگسال و کودک
۲-۲-۱۳-۱۰- الگوهای فعال درونی
۲-۲-۱۳-۱۱- الگوی چهارگروهی دلبستگی بزرگسال
۲-۲-۱۳-۱۲- تغییر در دلبستگی.
۲-۳- پیشینه پژوهشی
۲-۳-۱- پژوهش های انجام شده در داخل کشور
۲-۳-۲- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
۲-۴- جمع بندی
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- مقدمه.
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۵- ابزارهای پژوهش
۳-۵- ۱- پرسشنامه شخصیتی نئو
۳-۵-۲- پرسشنامه دلبستگی بزرگسال کولینز و رید
۳-۵-۳- پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان
۳-۶- نحوه اجرای پرسشنامه ها و جمع آوری داده
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها.
فصل چهارم : یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه.
۴-۲- یافته های توصیفی.
۴-۳- یافته های استنباطی
۴-۳-۱- آزمون فرضیه ها
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بررسی و مقایسه نتایج پژوهش با یافته های پژوهش های پیشین
۵-۳- نتیجه گیری
۵-۴- پیشنهادهای پژوهش
۵-۴-۱- پیشنهادهای پژوهشی.
۵-۴-۲- پیشنهادهای اجرایی
۵-۵- محدودیت های پژوهش
فهرست منابع و مأخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.