توضیحات
چکیده
فصل اول :کلیات
۱– ۱٫ مقدمه
۱ -۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش
۱–۴٫ هدف پژوهش
۱-۵٫ سؤال کلی تحقیق
۱-۶٫ متغیرهای پژوهش
۱-۶-۱٫ تعریف متغیرها (مفهومی، عملیاتی)
۱-۶-۱-۱٫ تعریف مفهومی
۱-۶-۱-۲٫ تعریف عملیاتی
فصل دوم
۲–۱٫ زمینه نظری موضوع پژوهش
۲–۱-۱٫ رویکرد فلسفی به معرفت شناسی و باورهای معرفت شناختی
۲-۱-۱-۱٫ امکان معرفت
۲-۱-۱-۲٫ چیستی معرفت
۲-۱-۲٫ انگیزه معرفت شناسی
۲ –۱-۳٫ تاریخچه معرفت شناسی
۲-۱-۳-۱٫ در دوره یونان باستان
۲-۱-۳-۲٫ دوره قرون وسطی
۲-۱-۳-۳٫ دوره جدید
۲-۱-۳-۴٫ دوره معاصر
۲-۱- ۳-۵٫ فلسفه اسلامی
۲-۱- ۳-۵-۱٫ سیر معرفت شناسی در اسلام
۲-۱- ۳-۵-۲٫ مبانی معرفت شناسی از نظر استاد شهید مطهری
۲-۱-۴٫ انواع معرفت شناسی
۲-۱-۴-۱٫ معرفت شناسی مطلق و مقید
۲-۱-۴-۲٫ معرفت شناسی پیشینی و پسینی
۲-۱-۵٫ ساختار معرفت، انسجام گروی، مبنا گروی
۲-۱-۵-۱٫ انسجام گروی
۲-۱-۵-۲٫ مبنا گروی
۲-۱-۶٫ رویکردهای روانشناسی
۲-۱-۷٫ رویکرد شناختی
۲-۱-۷-۱٫ پیاژه
۲-۱-۷-۱-۱٫ منابع الهام بخش معرفت شناسی تکوینی از نظر پیاژه
۲-۱-۷- ۱-۲٫ اصول معرفت شناسی تکوینی
۲-۱-۷-۱-۳٫ معرفت شناسی به منزله علم
۲-۱-۷-۲٫ طرح پری
۲-۱-۷-۳٫ ریان
۲-۱-۷-۴٫ بکستر
۲–۱-۷-۵٫ کینگ و کیچنر
۲-۱-۷-۶ .شومر
۲-۱-۸٫ رایج ترین مدل های نظری مطرح شده
۲-۱- ۹٫ مدل های موجود در خصوص سنجش باورهای معرفت شناختی
۲-۱-۱۰٫ حوزه کلی مربوط به ساختار اصلی باورهای افراد دربارۀ یادگیری و آموزش
۲–۱-۱٫ مفهوم کمال گرایی
۲-۱-۲٫ رویکردهای کمال گرایی
۲-۱-۲-۱٫ نظریه زیگموند فروید(۱۹۳۹-۱۸۵۶)
۲-۱-۲-۲٫ نظریه کارن هورنای(۱۹۵۲-۱۸۸۵)
۲-۱-۲-۳٫ نظریه آلفرد آدلر( ۰۱۹۳۷ -۱۸۷۰)
۲-۱-۲-۴٫ نظریه کارل راجرز(۱۹۸۷-۱۹۰۲)
۲-۱-۲-۵٫ نظریه اریک اریکسون)۱۹۹۰-۱۹۰۲)
۲-۱-۲-۶٫ نظریه آلبرت بندورا(۱۹۲۵)
۲-۱-۲-۷٫ نظریه گوردون آلپورت(۱۹۶۷-۱۸۹۷)
۲-۱-۲-۸٫ نظریه عقلانی عاطفی الیس(۱۹۱۳)
۲-۱-۲-۹٫ نظریه فریتزپرلز(۱۹۷۰-۱۸۹۳)
۲-۱-۲-۱۰٫ نظریه آبراهام مزلو
۲-۱-۲-۱۰-۱٫ ویژگی افراد خود شکوفا
۲-۱-۲-۱۰-۲٫ کمال گرایی از دیدگاه اسلام
۲–۱-۳٫ رویکردهای درمانی
۲–۱-۳-۱٫ رویکرد شناخت درمانی
۲–۱-۳-۱ -۱٫ تغییر دادن طرحواره ناسازگار
۲–۱-۳-۲٫ رویکرد درمانی روانکاوی
۲–۱-۳-۳ رویکرد درمانی انسان گرا
۲–۱-۳-۴٫ رویکرد گشتالت درمانی
۲–۱-۳-۵٫ رویکرد رفتار درمانی عقلانی عاطفی
۲–۱-۳-۶٫ دیدگاه بلت در باره درمان کمال گرایی
۲–۱-۴٫ ابعاد کمال گرایی
۲–۱-۵٫ انواع کمال گرایی
۲–۱-۵-۱ هاماچک(۱۹۷۸)
۲–۱-۵-۱-۱٫ کمال گرایی بهنجار
۲–۱-۵-۱ -۲٫ کمال گرایی روان رنجور
۲–۱-۵- ۲٫ تری ـ شورت و همکاران (۱۹۹۵)
۲–۱-۵-۳٫ رایس و دیلوو (۲۰۰۲)
۲–۱- ۶ . ویژگی های افراد کمال گرا
۲–۱-۷٫ علل کمال گرایی
۲- ۱-۸٫ دانش آموزان کمال گرا
۲-۱- ۹٫ عوامل خانوادگی موءثر در ایجاد کمال گرایی
۲ –۲٫ بررسی تحقیقات انجام شده
الف) پژوهش های مرتبط با باورهای معرفت شناختی
ب) پژوهش های مرتبط با باورهای معرفت شناختی و متغیرهای مربوطه.
۲-۳٫ جمع بندی
فصل سوم : روش تحقیق
۳–۱٫ طرح تحقیق
۳–۲٫ جامعه آماری
۳-۳٫ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴٫ پرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر(EQ)
۳-۴-۱٫ پایایی و روایی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی
۳-۵٫ پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری – شورت و همکاران
۳-۶٫ روش اجرای پژوهش و جمع آوری اطلاعات
۳-۷٫ روش تجزیه وتحلیل
۳-۸٫ ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم : یافته ها و نتایج
۴-۱٫داده های توصیفی متغیرهای مورد بررسی در این تحقیق
۴-۲٫ ماتریس همبستگی بین متغیرهای مورد بررسی
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۵-۱٫ خلاصه پژوهش
۵-۲٫ تحلیل نتایج حاصل از بررسی های آماری هریک از سوالات تحقیق
۵-۳٫ جمع بندی کلی از نتایج بدست آمده حاصل از تحلیل تمامی متغیر های تحقیق
۵-۴٫ محدودیت ها و موانع پژوهشی
۵-۵٫ پیشنهادات
۵-۵-۱٫ پیشنهادات پژوهشی
۵-۵-۲٫ پیشنهادات کاربردی
منابع و ماخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.