توضیحات
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
۱-۱- بیان مسأله
۱-۲- اهمیت تحقیق
۱-۳- پیشینه تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- فرضیه های تحقیق
۱-۶- روش تحقیق
۱-۷- جامعه آماری
۱-۸- قلمرو موضوعی تحقیق
۱-۹- قلمرو مکانی تحقیق
۱-۱۰- قلمرو زمانی تحقیق
۱-۱۱- تعاریف واژه گان
۱-۱۲- مشکلات و تنگناهای تحقیق
۱-۱۳- خلاصه فصل
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
مقدمه
۲-۱- بخش اول: تشریح فناوری اطلاعات و انواع سیستمهای اطلاعاتی
۲-۱-۱- داده
۲-۱-۲- اطلاعات
۲-۱-۲-۱-ویژگیهای اطلاعات مناسب و مربوط
۲-۱-۳- دانش
۲-۱-۴- تگنولوژی
۲-۱-۵- فناوری اطلاعات
۲-۱-۶- انواع سیستمهای اطلاعاتی
۲-۱-۶-۱-سیستم پردازش تعاملات
۲-۱-۶-۲-سیستم اطلاعات مدیریت
۲-۱-۶-۳- سیستم پشتیبانی تصمیم
۲-۱-۶-۳-۱- ویژگیهای سیستم پشتیبانی تصمیم
۲-۱-۶-۴-سیتم پشتیبانی تصمیمات گروهی
۲-۱-۶-۵- هوش مصنوعی
۲-۱-۶-۶- سیتم های خبره یا هوشمند
۲-۱-۶-۶-۱- ویژگیهای سیستمهای خبره
۲-۱-۶-۷- سیستم اتوماسیون اداری
۲-۱-۶-۷-۱- مزایای اتوماسیون اداری
۲-۱-۶-۸- سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد(اجرایی)
۲-۱-۶-۸-۱-ویژگیهای سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد(اجرایی)
۲-۱-۷- کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان
۲-۲- بخش دوم: بررسی توانمند سازی
۲-۲-۱- تاریخچه و مبانی توانمند سازی
۲-۲-۲- تعاریف توانمند سازی
۲-۲-۲-۱-توانمند سازی بعنوان یک عنصر ارتباطی
۲-۲-۲-۲-توانمند سازی بعنوان یک مفهوم انگیزشی
۲-۲-۳- دلایل توانمند سازی
۲-۲-۴- مدلهای توانمند سازی
۲-۲-۴-۱- مدلهای عام
۲-۲-۴-۲- مدلهای اقتضایی
۲-۲-۵- منافع و موانع توانمند سازی
۲-۲-۶- فراهم آوردن اطلاعات درباره عملکرد و نقش آن در توانمد سازی کارکنان
۲-۲-۷- تصمیم گیری درباره عملکرد و نقش آن در توانمند سازی
۲-۲-۸- دانش درباره عملکرد و نقش آن در توانمند سازی
۲-۲-۹- پیشینه تحقیق
۲-۳- بخش سوم: تاثیر فناوری اطلاعات در توانمند سازی منابع انسانی
۲-۴- نتیجه گیری
۲-۵- خلاصه فصل
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- متغییرهای تحقیق
۳-۲-۱- متغییر مستقل
۳-۲-۲- متغییر وابسته
۳-۳- قلمرو تحقیق
۳-۳-۱- قلمرو موضوعی تحقیق
۳-۳-۲- قلمرو مکانی تحقیق
۳-۳-۳- قلمرو زمانی تحقیق
۳-۴- جامعه آماری
۳-۵- نمونه و روش تعیین حجم نمونه
۳-۶- روشهای جمع آوری اطلاعات
۳-۷- تحلیل پرسشنامه
۳-۸- روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۸-۱- روایی
۳-۸-۲- پایایی
۳-۹- فرایند عملیاتی شدن مفاهیم
۳-۱۰- آزمون فرضیات
۳-۱۱- آمار توصیفی
۳-۱۲- آمار استنباطی
۳-۱۳- آزمون دو جمله ای
۳-۱۴- آزمون فرید من برای اولویت بندی گزینه ها
۳- ۱۵- خلاصه فصل
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل
مقدمه
۴-۱- تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها
۴-۱-۱- جنسیت
۴-۱-۲- سن
۴-۱-۳- سابقه خدمت
۴-۱-۴- سطح تحصیلات
۴-۲- تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
۴-۲-۱- آزمون کای – دو و آزمون دو جمله ای
۴-۳- آزمون فرید من
۴-۳-۱- رتبه بندی فرضیه ها
۴-۳-۲- درک معنی دار بودن اختلاف بین رتبه ها
۴-۴- تلخیص و نتیجه گیری
فصل پنجم:نتیجه گیری
۵-۱- خلاصه فرآیند تحقیق
۵-۲- نتایج فرضیات
۵-۲-۱- نتیجه فرضیه اول
۵-۲-۲- نتیجه فرضیه دوم
۵-۲-۳- نتیجه فرضیه سوم
۵-۲-۴- نتیجه فرضیه چهارم
۵-۳- پیشنهادهای تحقیق
۵-۴- محدودیتهای تحقیق
۵-۵- پیشنهاد برای محقق آینده
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.