توضیحات
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱)مقدمه
۱-۲)بیان مساله:
۱-۳) اهمیت موضوع:
۱-۴)اهداف تحقیق
۱-۴-۱)هدف اصلی
۱-۴-۲) اهداف فرعی
۱-۵)فرضیه های تحقیق :
۱-۵-۱)فرضیه اصلی:
۱-۵-۲)فرضیه های فرعی:
۱-۶)روش تحقیق
۱-۷)روش گردآوری اطلاعات
۱-۷-۱)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۸)تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها:
۱-۸-۱)تعاریف نظری:
۱-۸-۲)تعاریف عملیاتی:
۱-۹) قلمرو تحقیق:
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱)مقدمه:
۲-۱-۱) مفاهیم
۲-۱-۱-۱) داده
۲-۱-۱-۲) اطلاعات
۲-۱-۱-۳) دانش
۲-۱-۱-۴) خرد
۲-۱-۱-۵ )سلسله مراتب دانش (هرم دانش)
۲-۱-۱-۶) کارکردهای دانش
۲-۱-۲) مدیریت دانش:
۲-۱-۲-۱) تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش
۲-۱-۲-۲) مفهوم مدیریت دانش
۲-۱-۲-۳) تعاریف مدیریت دانش از دیدگاه صاحبنظران:
۲-۱-۲-۴) اهمیت بکارگیری مدیریت دانش
۲-۱-۲-۵) منابع مدیریت دانش
۲-۱-۲-۶) اصول مدیریت دانش
۲-۱-۲-۷) قابلیت فرایندی مدیریت دانش
۲-۱-۲-۸)موفقیت بهره گیری از مدیریت دانش
۲-۱-۲-۹) مشکلات نبود مدیریت دانش
۲-۱-۲-۱۰) مدل های مدیریت دانش:
۲-۱-۲-۱۱)الگوی SECI فرآیند خلق و تبدیل دانش
۲-۱-۲-۱۲)الگوی فرآیند مدیریت دانش
۲-۱-۲-۱۳) عناصر مهم در چارچوب مدیریت دانش در بخش تولیدی:
۲-۱-۲-۱۴)مدیریت دانش در بخشهای دولتی و غیردولتی
۲-۱-۲-۱۵)اهمیت و ضرورت مدیریت دانش در سازمانهای دولتی
۲-۱-۲-۱۶) موافقان و مخالفان مدیریت دانش در سازما نهای دولتی
۲-۱-۲-۱۷)مدیریت دانش و خوشههای صنعتی
۲-۱-۲-۱۸)دسته بندی دانش مدار خوشه های صنعتی
۲-۱-۲-۱۹)عناصر بکارگیرنده و دگرگون کننده دانش در خوشه های صنعتی
۲-۱-۲-۲۰) مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
۲-۲) سلامت سازمانی
۲-۲-۱)مفهوم سلامت
۲-۲-۲)سلامت سازمانی
۲-۲-۳)مفهوم سلامت سازمانی:
۲-۲-۳-۱) اهمیت مقوله سلامت سازمانی:
۲- ۲-۴)ابعاد سلامت سازمانی:
۲-۲-۴-۱) ابعاد دهگانه سلامت سازمانی از دیدگاه مایلز:
۲-۲-۳-۲) سطوح و ابعاد سلامت سازمانی ازدیدگاه (هوی و همکاران):
۲-۲-۳-۳) ابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه لایدن و کلینگل:
۲-۲-۳-۴) سطوح وابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه پارسونز:
۲-۲-۴) مدل سیستماتیک شاخص های سلامت سازمان:
۲-۲-۴-۱)نگرش شاخص های ورودی
۲-۲-۴-۲)نگرش شاخص های فرآیندی
۲-۲-۴-۳)نگرش شاخص های خروجی
۲-۲-۵) ویژگی های سازمان سالم و ناسالم:
۲-۲-۵-۱)ویژگی های سازمان سالم:
۲-۲-۵-۲)ویژگی های سازمان ناسالم
۲-۲-۷)ارزیابی سلامت سازمانی:
۲-۲-۷-۱)وضعیت ناخوشی یا پریشانی:
۲-۲-۷-۲)منابع ناخوشی در سازمانها:
۲-۳)پیشینه تحقیق:
۲-۳-۱) پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۳-۲) پیشینه تحقیقات خارجی
۲-۴) مدل مفهومی تحقیق
۲-۶) جمع بندی فصل
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱) مقدمه:
۳-۲) روش تحقیق :
۳-۳ ) ابزار گردآوری اطلاعات:
۳-۴) جامعه آماری :
۳-۵ ) روش نمونه گیری:
۳-۶ ) روایی و پایایی پرسشنامه:
۳-۶-۱) آزمون پایایی پژوهش:
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
۴-۱) مقدمه
۴-۲) بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی
۴-۲-۱ )جنسیت
۴-۲-۲) تاهل
۴-۲-۳ )تحصیلات
۴-۲-۴ ) سمت
۴-۳ ) آزمون فرضیات تحقیق
۴-۳-۱) آزمون فرضیه فرعی اول
۴-۳-۲ )آزمون فرضیه فرعی دوم
۴-۳-۳) آزمون فرضیه فرعی سوم
۴-۳-۴ )آزمون فرضیه فرعی چهارم
۴-۳-۵) آزمون فرضیه اصلی پژوهش
۴-۴) یافته های جانبی تحقیق
۴-۴-۱) آزمون فرضیه جانبی اول
۴-۴-۲) آزمون فرضیه جانبی دوم
۴-۴-۳ )آزمون فرضیه جانبی سوم
۴-۴-۴ )آزمون فرضیه جانبی چهارم
۴-۴-۵ )رتبهبندی ابعاد مدیریت دانش
۴-۴-۶)آزمون رگرسیون بین مولفه های مدیریت دانش و سلامت سازمانی:
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵- ۱)مقدمه
۵-۲)نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق
۵-۲-۱) نتیجه آزمون فرضیه فرعی اول
۵-۲-۲) نتیجه آزمون فرضیه فرعی دوم
۵-۲-۳) نتیجه آزمون فرضیه فرعی سوم
۵-۲-۴) نتیجه آزمون فرضیه فرعی چهارم
۵-۲-۵) نتیجه آزمون فرضیه اصلی
۵-۳)پیشنهادات تحقیق
۵-۳-۱)پیشنهادات مبتنی بر فرضیات
۵-۳-۲) پیشنهادات اجرایی
۵-۳-۳) پیشنهادات به محققین
۵-۴) محدودیت های تحقیق
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.