توضیحات
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- چارچوب نظری پژوهش
۱-۶- متغییرهای پژوهش
۱-۷- فرضیه های پژوهش
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
۲-۱- نقشه ادبیات پژوهش
۲-۲- کرایه حمل و نقل تعادلی چیست ؟
۲-۳- نظریه دانشمندان
۲-۴- پیشینه پژوهش
۲-۴-۱- ده استراتژی مدیریت زمان
۲-۴-۲- مقدمه ای درباره مهندسی حمل و نقل
۲-۴-۳- برنامه ریزی حمل و نقل عمومی
۲-۴-۴- برنامه ریزی ترافیکی و مدلهای مربوط به آن
۲-۴-۵- تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل
۲-۴-۶- مدلسازیکرایهحملکالادرشبکه حملونقل جادههای با رویکرد افزایش قیمت سوخت
فهرست مطالب
عنوان
۲-۴-۷- تاثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی وسهم آن از حمل ونقل زمینی
۲-۴-۸- معضل نوسانات کرایه حمل و نقل
۲-۴-۹- سیاست چارچوب قیمت و رفتار مصرف کننده
۲-۴-۱۰- اقتصاد حمل ونقل
۲-۴-۱۱- آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای
۲-۴-۱۲- هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا(TDABC) رویکرد در بهایابی
۲-۴-۱۳- دستورالعمل اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل و نقل
۲-۴-۱۴- بیمه های باربری
۲-۴-۱۵- بررسی مولفه های ترافیکی سیستم های حمل و نقل شهری و عوامل موثر بر آن
۲-۴-۱۶- مدیریت زمان
۲-۴-۱۷- مطالعه روش
۲-۴-۱۸- میزان حمل و نقل انواع محصولات
۲-۴-۱۹- بهسازی های مهندسی ترافیک کم هزینه
۲-۵- چارچوب نظری پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱- پژوهش کمی و استراتژی پژوهش پیمایش
۳-۲- متغییر های پژوهش
۳-۳- سطح تحلیل
۳-۴- مدت مطالعه
۳-۵- چگونگی گردآوری داده ها
فهرست مطالب
عنوان
۳-۶- قلمرو تحقیق
۳-۷- افق زمانی
۳-۸- فرضیه ها
۳-۹- روش نمونه گیری
۳-۱۰- ابزار آماری و آزمون فرضیه ها
۳-۱۱- روائی
۳-۱۲- پایائی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- توصیف متغیرها
۴-۲- بررسی فرضیه های تحقیق وارائه نتایج
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- جمع بندی
۵-۲- تفسیر یافته ها
۵-۳- بحث و نتیجه گیری
۵-۴- پیشنهاد بر اساس یافته ها
۵-۵- توصیه های کاربردی
۵-۶- محدودیت های خارج از اختیار پژوهشگر
۵-۷- محدودیت های در اختیار پژوهشگر
۵-۸- پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی
فهرست منابع
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.