توضیحات
فصل اول (کلیات طرح تحقیق)
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ سؤالات پژوهش
۶-۱ فرضیه پژوهش
۷-۱ واژگان و مفاهیم تحقیق
فصل دوم (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
۱-۲مقدمه۱۷
۱-۲ تعریف سیستم
۲-۲ انواع سیستم ها
۳-۲ سیستم حلقه باز و حلقه بسته
۴-۲ دیدگاه سیستمی
۵-۲ نگرش سیستمی در آموزش
۶-۲ روش سیستمی
۷-۲ الگوهای سیستم
۸-۲ چرخه حیات سیستم
۹-۲ منحنی عمومی سیستم ها
۱۰-۲ مفهوم اطلاعات
۱۱-۲ مفهوم مدیریت
۱۲-۲ مدیریت اطلاعات
۱۳-۲تعریف سازمان۳۵
۱۴-۲ نقش فناوری اطلاعات در سازمان
۱۵-۲ سیستم های اطلاعاتی
۱۶-۲ اجزای سیستم اطلاعات سازمانی
۱-۱۶-۲ منابع ورودی
۲-۱۶-۲ عملیات
۳-۱۶-۲ منابع خروجی
۱۷-۲ نقش سیستم اطلاعات مدیریت در سازمان
۱۸-۲ سیستم اطلاعات و مدیریت اطلاعات
۱۹-۲ سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها
۲۰-۲ نقش افراد در سیستم ها (متخصصان اطلاعات)
۱-۲۰-۲ تحلیل گر سیستم
۲-۲۰-۲ مدیر پایگاه داده
۳-۲۰-۲ متخصص شبکه
۴-۲۰-۲ برنامه نویس
۵-۲۰-۲ اپراتور(کاربر)
۲۱-۲ سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
۲۲-۲ ضرورت سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
۲۳-۲ مشخصات و مزایای سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
۲۴-۲ زیر مجموعه های سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)
۲۵-۲ عناصر سیستم های اطلاعاتی مدیریت
۱-۲۵-۲ سیستم پردازش داده ها
۲-۲۵-۲ سیستم پشتیبانی
۳-۲۵-۲ سیستم پشتیبانی تصمیم(DDS)
۴-۲۵-۲ سیستم اطلاعات مدیریت ارشد
۵-۲۵-۲ سیستم خبره
۱-۵-۲۵-۲ مدل سیستم خبره
۲-۵-۲۵-۲ محدودیت سیستم خبره
۲۶-۲ اداره مجازی
عنوان مطلب
۱-۲۶-۲ ملزومات اداره مجازی
۲-۲۶-۲ بسته های نرم افزاری
۳-۲۶-۲ جزایر اطلاعاتی
۴-۲۶-۲ پروژه های خاص
۲۷-۲ ملزومات اجرایی سیستم مدیریت اطلاعات
۱-۲۷-۲ نرم افزار متناسب و کارآمد
۲-۲۷-۲ حمایت مدیران ارشد
۳-۲۷-۲ سازماندهی مناسب
۴-۲۷-۲ بسته های سخت افزاری و نرم افزاری
۵-۲۷-۲ ارجاعات سیستم ها به یکدیگر
۶-۲۷-۲ موتور پایگاه داده
۷-۲۷-۲ پرهیز از بلند پروازی
۸-۲۷-۲ امنیت سیستم
۲۹-۲ موارد تبیینی توسط امکانسنجی
۳۰-۲ ساختار امکانسنجی
۳۱-۲ آمادگی برای امکانسنجی
۳۲-۲ تعیین مشکلات امکانسنجی
۳۳-۲ انتخاب گزینه امکانسنجی
۳۴-۲ جمع بندی و گزارش امکانسنجی
۳۵-۲ تکنیک TELOS
۳۶-۲ ابعاد امکانسنجی پیشنهادی پروژه
۱-۳۶-۲ امکانسنجی اقتصادی
۱-۱-۳۶-۲ بررسی متغییر اقتصادی در استقرار سیستم
۲-۱-۳۶-۲ تجزیه وتحلیل منفعت
۳-۱-۳۶-۲ هزینه های مستقیم
۴-۱-۳۶-۲ انواع منافع سیستم
۵-۱-۳۶-۲ هزینه آنالیز و طراحی سیستم
۶-۱-۳۶-۲ امکانپذیری کاهش هزینه ها
۷-۱-۳۶-۲ صرفه پذیر بودن دستیابی به نرم افزار و سخت افزار
۸-۱-۳۶-۲ هزینه های آموزش
۹-۱-۳۶-۲ هزینه های نصب
۱۰-۱-۳۶-۲ هزینه های تبدیل و تغییرات
۱۱-۱-۳۶-۲ هزینه های مازاد
۱۲-۱-۳۶-۲ هزینه های عملیاتی
۱۳-۱-۳۶-۲ مزایای اقتصادی
۱۴-۱-۳۶-۲ مقایسه هزینه ها و منافع
۱۵-۱-۳۶-۲ کاهش فساد اداری و مالی
۲-۳۶-۲ امکانسنجی عملیاتی
۱-۲-۳۶-۲ ابعاد امکانسنجی عملیاتی
۳-۳۶-۲ امکانسنجی فنی
۱-۳-۳۶-۲ ابعاد امکانسنجی فنی
۳۷-۲ گزارش امکانسنجی
۱-۳۷-۲ گزارش کلی
۲-۳۷-۲ گزارش تفصیلی
۳-۳۷-۲ اجزاء گزارش نمونه ای امکانسنجی
۳۸-۲ هدف تجهیز سازمان با سیستم MIS
۳۹-۲ تاریخچه آموزش و پرورش در ایران
۴۰-۲ سیرتحول آموزش و پرورش در ایران
۴۱-۲ مدارس و مراکز آموزشی در ایران
۴۲-۲ تاریخچه مدارس جدید در ایران
۴۳-۲ وظایف آموزش و پرورش در ایران
۴۴-۲ آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران
۴۵-۲ پیشینه پژوهش
۱-۴۵-۲ تحقیقات داخلی
۲-۴۵-۲ تحقیقات خارجی
۱-۳ مقدمه۱۱۱
۲-۳ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۴-۳ نمونه آماری
۵-۳ روش نمونه گیری
۶-۳ متغیرهای تحقیق
۷-۳ ابزار گردآوری اطلاعات
۸-۳ ویژگی روانسنجی ابزار تحقیق
۹-۳ محدوده مکانی و زمانی پژوهش
۱۰-۳ روش جمع آوری داده ها
۱۱-۳ روشهای آماری
فصل چهارم (تجزیه تحلیل داده ها)
۱-۴ مقدمه
۲-۴ آمار(داده های) توصیفی
۳-۴ آمار استنباطی و آزمون فرضیه ها
فصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادات)
۱-۵ مقدمه
۲-۵ خلاصه تحقیق
۳-۵ یافته های تحقیق
۴-۵ بحث و نتیجه گیری
۵-۵ جمع بندی نتایج تحقیق
۶-۵ پیشنهادهای مبتنی بر یافته های تحقیق
۷-۵ محدودیتهای تحقیق
۸-۵ پیشنهاد برای تحقیقات بعدی




نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.