توضیحات
فصل اول
۱- ۱- مقدمه
۱- ۲- بیان مساله
۱- ۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱- ۴- اهداف پژوهش
۱- ۴- ۱- هدف اصلی
۱- ۴- ۱- اهداف فرعی
۱- ۵- فرضیههای پژوهش
۱- ۶- تعاریف (مفهومی و عملیاتی) متغیرهای پژوهش
۱- ۶- ۱- تعاریف مفهومی
۱- ۶- ۱- ۱- ویژگیهای شخصیتی
۱- ۶- ۱- ۲- رواننژندی (N)
۱- ۶- ۱- ۳- برونگرایی (E)
۱- ۶- ۱- ۴- گشودگی (O)
۱- ۶- ۱- ۵- موافق بودن (A)
۱- ۶- ۱- ۶- باوجدان بودن (C)
۱- ۶- ۱- ۷- شخصیت
۱- ۷- ۱- ۸- کیفیت زندگی
۱- ۶- ۱- ۹- خود پنداره
۱- ۶- ۲- تعاریف عملیاتی
۱- ۶- ۲- ۱- رواننژندی
۱- ۶- ۲- ۲- برونگرایی
۱- ۶- ۲- ۳- گشودگی
۱- ۶- ۲- ۴- موافق بودن
۱- ۶- ۲- ۵- باوجدان بودن
۱- ۶- ۲- ۶- ویژگیهای شخصیتی
۱- ۶- ۲- ۷- کیفیت زندگی
۱- ۶- ۲- ۸- خود پنداره
فصل دوم
۲- ۱- پیشدرآمد فصل دوم
۲- ۲- مبانی نظری پژوهش
۲- ۲-۱-پنج عامل بزرگ شخصیت
۲- ۲- ۱- ۱- ریشههای تاریخی الگوی پنج عاملی در صفات شخصیت
۲- ۲- ۱- ۲- مفهوم شخصیت، تعاریف و گستره آن
۲- ۲- ۱- ۳- ابعاد پنجگانه شخصیت
۲- ۲- ۱- ۳- ۱- روانرنجورخویی(N)
۲- ۲- ۱- ۳- ۲- برونگرایی (E)
۲- ۲- ۱- ۳- ۳- انعطافپذیری یا گشودگی نسبت به تجربه (O)
۲- ۲- ۱- ۳- ۴- سازگاری (A)
۲- ۲- ۱- ۳- ۵- وظیفهشناسی (C)
۲- ۲-۲- خودپنداره
۲- ۲-۲-۱- خود چیست؟
۲- ۲- ۲- ۲- دیدگاه ویلیام جیمز
۲- ۲- ۲- ۳- دیدگاه کنش متقابل نمادی جورج مید
۲- ۲- ۲- ۴- دیدگاه پدیدار شناختی سوزآنهارتر
۲- ۲- ۲- ۵- دیدگاه رفتار به عنوان منبع خود ـ فهمی، دارلی بم
۲- ۲- ۲- ۶- دیدگاه شناختی ـ اجتماعی در زمینه خود
۲- ۲- ۲- ۷- تاریخچه خودپنداره
۲- ۲- ۲- ۸- تعریف خودپنداره
۲- ۲- ۲- ۹- خود پنداره به عنوان یک وضعیت مرکزی
۲- ۲- ۲- ۱۰- ریشههای خود پنداره
۲- ۲- ۲- ۱۱- ویژگیهای خود پنداره
۲- ۲- ۳- کیفیت زندگی
۲- ۲- ۳- ۱- چند نظریه دربارۀ کیفیت زندگی
۲- ۲- ۳- ۲- ابعاد کیفیت زندگی
۲- ۳- پیشینه پژوهش
۲- ۳- ۱- پیشینه داخلی
۲- ۳- ۲- پیشینه خارجی
۲- ۴- جمعبندی و نتیجهگیری
فصل سوم
۳- ۱- پیشدرآمد فصل سوم
۳- ۲- طرح پژوهش
۳- ۳- روش پژوهش
۳- ۴- جامعه آماری
۳- ۵- نمونه مورد مطالعه
۳- ۶- روش نمونه گیری
۳- ۷- معرفی متغیرها
۳- ۸- ابزار پژوهش
۳- ۹– شیوه اجرای پژوهش
۳-۱۰- روش تحلیل دادهها
فصل چهارم
۴-۱- پیشدرآمد فصل چهارم
۴-۲- یافتههای توصیفی
۴- ۳- یافته های مرتبط با فرضیهها
۴- ۴- یافتههای جانبی
فصل پنجم
۵- ۱- خلاصه یافته ها
۵- ۲- بحث و نتیجهگیری
۵- ۳- یافتههای جانبی
۵- ۴- تبیین و تفسیر نتایج
۵-۵- پیشنهادهای مبتنی بر فرضیات
۵-۶- محدودیت های پژوهش
۵- ۶- ۱- محدودیتهای در کنترل محقق
۵- ۶- ۲- محدودیتهای خارج از کنترل محقق
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.